O nama

FIDELINKA SKROB  je fabrika koja se bavi preradom pšenice, odnosno pšeničnog brašna. Nalazimo se na severu Srbije i lideri smo u proizvodnji pšeničnog skroba i glutena u jugoistočnoj Evropi. Pored glavnih proizvoda, pšeničnog skroba i vitalnog pšeničnog  glutena, proizvodimo i modifikate na bazi istih. Istovremeno prerađujemo isključivo genetski nemodifikovano pšenično zrno, strogo kontrolisanog porekla i kvaliteta, što daje dodatnu vrednost asortimanu koji plasiramo na inostrano i domaće tržište.

Naši proizvodi nalaze primenu u prehrambenoj industriji, farmaceutskoj, industriji hrane za životinje, hemijskoj,  industiji papira i kartona, tekstilnoj, građevinarstvu, metalurgiji i drugim industrijama.

Svoje proizvode izvozimo u preko 40 zemalja širom sveta. Najveći deo izvoza namenjen je tržištu Evrope, Azije, Amerike, Australije kao i tržištu Afrike. Na izvoznu ekspanziju svakako je uticala i implementacija brojnih međunarodnih standarda kvaliteta kao i NON-GMO.

Filozofija poslovanja

Jedinstvenost, specifičnost i unikatnost u tehnologiji i proizvodima na bazi pšenice – dizajniranih za i namenjenih ka najrazvijenijim i najprestižnijim tržištima na svetu – ostaviće prepoznatljiv trag uspostavljajući nas kao lidera i model za nove inovativne kompanije.

  • Ambiciozan, profesionalan, vredan i uporan tim

  • Dobro uspostavljen koncept kvaliteta u svakom segmentu poslovanja

  • Partnerstvo kao suštinski ključ uspeha

  • Inovacija kao vizija budućnosti

Kompanija FIDELINKA SKROB će opravdati svoje prisustvo na globalnim tržištima i indirektno će doprineti  razvoju mnogih tehnologija.

Poslovni principi

U skladu sa svojom vizijom i misijom FIDELINKA SKROB će:
  • Proizvoditi i stalno unapređivati kvalitet i držati pod kontrolom zdravstvenu ispravnost postojećih i novih proizvoda a u skladu sa našim zakonskim, ali i zahtevima evropskih i svetskih standarda.
  • Kontinualno unapređivati sistem upravljanja kvalitetom i bezbednošću hranom kroz praćenje i merenje učinaka procesa.
  • Upravljati procesima na način koji će omogućiti ispunjenje svih poslovnih ciljeva, sa minimalnim resursima, uz stalno zadovoljenje potreba i očekivanja svih zainteresovanih strana.
  • Razvijati partnerske odnose sa kupcima i isporučiocima na osnovu zajedničke strategije i
  • Kontinualno raditi na osposobljavanju zaposlenih i povećanju njihove motivacije za uspešan i efikasan rad.
  • Pratiti, usklađivati i razvijati nove tehnologije i proizvode u skladu sa mogućnostima.
  • Promovisati društvenu odgovornost i podržavati humanitarne akcije za dobrobit društvene zajednice a sve u cilju poboljšanja kvaliteta života.
  • Stvarati ekološke uslove za rad i razvijati sistem ekološkog upravljanja