O nama
FIDELINKA SKROB je fabrika koja se bavi preradom pšenice, odnosno pšeničnog brašna. Nalazimo se na severu Srbije i lideri smo u proizvodnji pšeničnog skroba i glutena u jugoistočnoj Evropi. Pored glavnih proizvoda, pšeničnog skroba i vitalnog pšeničnog glutena, proizvodimo i modifikate na bazi istih. Istovremeno prerađujemo isključivo genetski nemodifikovano pšenično zrno, strogo kontrolisanog porekla i kvaliteta, što daje dodatnu vrednost asortimanu koji plasiramo na inostrano i domaće tržište.
Naši proizvodi nalaze primenu u prehrambenoj industriji, farmaceutskoj, industriji hrane za životinje, hemijskoj, industiji papira i kartona, tekstilnoj, građevinarstvu, metalurgiji i drugim industrijama.
Svoje proizvode izvozimo u preko 40 zemalja širom sveta. Najveći deo izvoza namenjen je tržištu Evrope, Azije, Amerike, Australije kao i tržištu Afrike. Na izvoznu ekspanziju svakako je uticala i implementacija brojnih međunarodnih standarda kvaliteta kao i NON-GMO.

Filozofija poslovanja
Jedinstvenost, specifičnost i unikatnost u tehnologiji i proizvodima na bazi pšenice – dizajniranih za i namenjenih ka najrazvijenijim i najprestižnijim tržištima na svetu – ostaviće prepoznatljiv trag uspostavljajući nas kao lidera i model za nove inovativne kompanije.
- Ambiciozan, profesionalan, vredan i uporan tim
- Dobro uspostavljen koncept kvaliteta u svakom segmentu poslovanja
- Partnerstvo kao suštinski ključ uspeha
- Inovacija kao vizija budućnosti
Kompanija FIDELINKA SKROB će opravdati svoje prisustvo na globalnim tržištima i indirektno će doprineti razvoju mnogih tehnologija.


Poslovni principi
U skladu sa svojom vizijom i misijom FIDELINKA SKROB će:
- Proizvoditi i stalno unapređivati kvalitet i držati pod kontrolom zdravstvenu ispravnost postojećih i novih proizvoda a u skladu sa našim zakonskim, ali i zahtevima evropskih i svetskih standarda.
- Kontinualno unapređivati sistem upravljanja kvalitetom i bezbednošću hranom kroz praćenje i merenje učinaka procesa.
- Upravljati procesima na način koji će omogućiti ispunjenje svih poslovnih ciljeva, sa minimalnim resursima, uz stalno zadovoljenje potreba i očekivanja svih zainteresovanih strana.
- Razvijati partnerske odnose sa kupcima i isporučiocima na osnovu zajedničke strategije i
- Kontinualno raditi na osposobljavanju zaposlenih i povećanju njihove motivacije za uspešan i efikasan rad.
- Pratiti, usklađivati i razvijati nove tehnologije i proizvode u skladu sa mogućnostima.
- Promovisati društvenu odgovornost i podržavati humanitarne akcije za dobrobit društvene zajednice a sve u cilju poboljšanja kvaliteta života.
- Stvarati ekološke uslove za rad i razvijati sistem ekološkog upravljanja

